.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با محوریت جوانان ؛
جنبش مردمی اصلاحات انقلابی به زودی اعلام موجودیت می‌کند
شمال نیوز: هیچ حزب اصلاح طلب و اصولگرا و هیچ آقا و آقا زاده ای در این جنبش راه ندارد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام سید محمد آقامیری سخنگوی جنبش مردمی اصلاحات انقلابی با اشاره به فعالیت این جنبش اظهارداشت: از حدود یک سال پیش فعالیت محتوایی و یارگیری فکری خود را از بین جوانان متعهد ، نخبگان جوان، جوانان فعال سیاسی و دلسوزان انقلاب شروع کرده و با برگزاری جلسات متعدد خط مشی فکری جنبش را تبیین کرده است.

وی اهداف این جنبش را، به میدان آوردن جوانان متعهد و مخصوصا نخبگان جوان برای به دوش کشیدن مسئولیت های نظام برشمرد تا با روحیه انقلابی و غیرت ملی، ایران عزیز الگوی کامل نظام پیشرفته اسلامی باشد و درباره برنامه های جنبش گفت: برگزاری جلسات متعدد با مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان و فعالان جوان در همه میدان های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از برنامه های جنبش مردمی است.

سخنگوی جنبش مردمی اصلاحات انقلابی در ادامه مطلب فوق افزود: در این زمینه همگان در جهت گیری برای حل مشکلات جامعه مخصوصا مشکل اقتصادی متفق هستند. برای نیل به این مقصود این جنبش همه جوانان و نخبگان کشور را فارغ از جناح بندی های سیاسی و حزبی به یاری می طلبد و معتقد است جوانان غیرتمند، متعهد، وطن پرست‌‌ و انقلابی وابسته به هیچ حزب و دسته و باند_قدرت و ثروتی نیستند.

آقامیری با بیان انتقاد جدی از عملکرد اقتصادی دولت و مجلس این دو را مسبب اصلی وضعیت بد اقتصادی کشور دانست و تاکید کرد همچنان که اول انقلاب در جنگ نظامی، مدیریت جنگ به دست جوانان، نخبگان و مدیران جوان کشور بود در شرایط فعلی نیز تنها_راه_نجات اقتصاد کشور اتکا به همین جوانان است و گفت: درصورتی که از این گردنه سخت اقتصادی به کمک جوانان نخبه و نخبگان با تجربه عبور کنیم؛ ایران به یک مدل جدیدی از قدرت اقتصادی تبدیل خواهد شد که آه از نهاد دشمنان خارجی و منافقین داخلی در خواهد آمد.

وی همچنین گفت: جریانات_سیاسی حاکم بر کشور به جای اینکه حامی مردم باشند حامی حزب‌‌؛ باند و تیر و طایفه خودشان هستند که فقط روی رای مردم سوار می شوند و وقتی به بالا رسیدند درب ها را می بندند و همه را فراموش می کنند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: برخی از افراد در هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا در لجن زار اشرافیت فرو رفته اند. درد بزرگ امروز نظام همین طبقه مرفه سیاستمدار هستند که هر روز هم گردن کلفت تر می شوند و فرصت حضور در صحنه سیاسی و مدیریت کشور را به غیر از هم قبیله ایی های خود نمی دهند.

من با احترام به بزرگان اصلاح طلب و اصولگرا می گویم که تاریخ مصرف این دو جریان سیاسی پیش مردم تمام شده است چرا که خروجی جریانات سیاسی شما پرورش برخی آقازاده های ویژه خوار شده است که اتفاقا بسیار عطش دارند که وارث این نظام شوند!

جوانان نخبه، انقلابی و متعهد این کشور این وضع را تحمل نمی کنند.

این انقلاب بعد از چهل سال نیاز به نوزایی فکری و بازخوانی اهداف انقلاب دارد که نقاط ضعف آسیب شناسی و نقاط قوت تقویت شود. جوانان و نخبگان عصر این انقلاب نسبت به هرکسی مستحق هستند تا پیشتاز انقلابی دیگر و تحول اساسی در مدیریت کشور باشند.

حجت الاسلام آقامیری در پایان با تاکید براینکه به زودی یک جنبش مردمی برگرفته از نخبگان جوان در جهت اصلاحات انقلابی در سراسر کشور راه اندازی شده و اعلام موجودیت می کند بیان کرد: جنبش مردمی با حمایت همه مردم مخصوصا جوانان، پا به عرصه صحنه سیاسی کشور می گذارد. در این جنبش نه تنها هیچ حزب اصلاح طلب و اصولگرا وجود ندارد حتی آقا و آقا زاده ای هم در این جنبش راه ندارد! ما به دنبال یک تحول اساسی و انقلابی دیگردر عرصه مدیریت کشور هستیم./ خبر فوری


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.